هوم کت سرویس پلاستیک | پلاسکو فروشی

هوم‌کت پلاستیک . کارخانه کریمی پلاستیک با برند هوم کت پلاستیک محصولات خود را روانه بازار کرده است. هوم کت پلاستیک با داشتن محصولات متنوع و با کیفیت ، در کنار طراحی زیبا و هوشمندانه کالاهای خود به یکی از برترین های صنف پلاستیک و لوازم خانگی تبدیل شده است .

برای آشنایی با نمایندگی هوم کت و محصولات هوم کت مقاله را تا انتها مطالعه کنید

لیست قیمت محصولات هوم کت

برند هوم کت (Homeket) در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند و هم‌چنین با ایجاد و ارتقاء واحدهای استراتژیکی همچون طراحی و توسعه محصول، بازار سنجی و نیازسنجی مشتریان، مدیریت سیستم‌ها و روش‌ها تبدیل به یکی از انتخاب‌های مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است. این شرکت با تولید 300 قلم کالا در 4 گروه لوازم‌خانگی، مخازن زباله صنعتی میز و صندلی و دراور در رنگ‌های خاص توانسته محصولات زیبا، راحت و کاربردی را روانه بازار کند. تعهد به اخلاق حرفه‌ای، حرکت به سمت نقص صفر، کار و تلاش برای خوشنودی و راحتی مشتریان و ارتقاء مستمر دانش حرفه‌ای کارکنان جزء باورهای کلیدی خانواده «هوم کت» (Homeket) است.

سابقه طولانی در تولید و داشتن تجربه فروش بالا این برند را به سرعت در بازار پلاستیک ایران مطرح کرد و امروز برند پلاستیک هوم کت جزء شناخته ترین برندهای پلاستیک ایران می باشد . ما کلیه محصولات کارخانه کریمی پلاستیک اعم از هوم کت ، و …… را به طور عمده در سراسر کشور توزیع و پخش می نماییم .

محصولات هوم کت با توجه به کیفیت عای که برخوردار هستند قیمت بسیار مناسبی دارند ،برای دریافت لیست قیمت محصولات پلاستیک هوم کت با کارشناسان کریمی پلاستیک در ارتباط باشید.

نمایندگی هوم کت در تهران

مجموعه کریمی پلاستیک یکی از برترین و معتبر ترین نمایندگی های هوم کت در تهران میباشد که تمامی محصولاتش را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ها عرضه بازار میکند ، برای دریافت آدرس نمایندگی هوم کت در تهران وارد سایت فروشگاه کریمی پلاستیک شوید .

برای دریافت لیست سرویس پلاستیک عروس در فروشگاه کریمی پلاستیک روی لینک کلیک کنید.

ظروف پلاستیکی هوم کت

ظروف هوم کت 58 پارچه شامل کارآمدترین لوازم پلاستیکی است که در هر آشپزخانه ای مورد نیاز است. هنگامی که صحبت از آشپزی و آشپزخانه می‎شود بیشتر افراد سریعا بدنبال لوازم پخت و پز در آشپزخانه میگردند و این در حالی است که قبل از شروع کردن به پختن غذا یا تهیه سالاد ما احتیاج به ظروفی داریم که ترکیبات پخت غذا را در آنها فراهم کنیم و ظروف سرویس پلاستیک از آن دسته از وسایلی هستند که در مرحله اول زیاد به چشم نمی آیند ولی بودن لوازم سرویس پلاستیک هوم کت 58 پارچه در آشپزخانه بسیار ضروری و مهم هستند. سرویس پلاستیک هوم کت برای افرادی که ترجیح میدهند از ظروف کاملی در آشپزخانه استفاده کنند میتواند بسیار مفید باشد.

هوم کت بهتره یا لیمون؟

بسیاری از مشتریان در زمان برقراری ارتباط با فروشگاه کریمی پلاستیک و صحبت کردن با همکارام ما این سئوال را می پرسند که محصولات هوم کت بهتر هستند یا لیمون.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که هم هوم کت و هم لیمون جز محصولات با کیفیت و قدیمی در بازار هستند.

و هر دو شرکت هوم کت و لیمون جز شرکت های معتبر و شناخته شده محسوب می شوند، فقط شرکت هوم کت قدیمی تر است و در بازار دارای اعتبار بیشتری می باشد.

در کل خرید کردن از هر کدام از محصولات هوم کت و یا دیگر برند ها بستگی به سلیقه شما به عنوان یک مشتری دارد.

برای استعلام قیمت محصولات هوم کت و دریافت لیست قیمت هوم کت با کارشناسان کریمی پلاستیک در ارتباط باشید

کاتالوگ محصولات هوم کت

شما می‌توانید کاتالوگ 2021 مربوط به محصولات تولیدی شرکت کریمی پلاستیک با برند هوم‌کت (Homeket) در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه در زمینه محصولات صنعتی را به صورت مستقیم دانلود نمایید.

کاتالوگ این شرکت به زبان فارسی و انگلیسی می‌باشد و مشخصات و همچنین تصاویر کاملی از محصولات در کاتالوگ قرار گرفته است.

این کاتالوگ بصورت فایل pdf می باشد.

برای مشاهده محصولات زیباسازان در فروشگاه معتبر کریمی پلاستیک کلیک کنید.

فروشگاه محصولات هوم کت

شرکت کریمی پلاستیک با نام تجاری هوم کت تولید کننده انواع لوازم پلاستیکی مورد نیاز در منزل و محیط کار می باشد. این شرکت با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و نیروی انسانی متخصص توانسته است محصولات با بالاترین کیفیت و استاندارد در خدمت مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد.

فروشگاه لوازم پلاستیکی کریمی پلاستیک نمایندگی فروش محصولات هوم کت Homeket میباشد  کریمی پلاستیک یکی از برترین فروشگاههای هوم کت و همچنین فروشگاه پلاستیک فروشی میباشد ، شما میتوانید محصولات پلاستیکی هوم کت را از فروشگاه کریمی پلاستیک خریداری کنید.

شرکت هوم کت

شرکت هوم کت به عنوان یکی از برند های مطرح و شناخته شده سالیان سال است که فعالیت می کند.

در فروشگاه محصولات هوم کت هم انواع ظروف شرکت هوم کت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به صورت فروش اینترنتی و آنلاین به فروش می رید. برای ارتباط با کارشناسان با شماره تماس شرکت هوم کت تماس بگیرید

کارخانه هوم کت

شرکت پلاستیک سازی هوم کت با حدود 14 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات پلاستیکی مورد نیاز برای خانه و آشپزخانه شما به یکی از غول های این صنعت در بازار ایران تبدیل شده است.

این شرکت توسط سرمایه گذاران ایرانی پایه گذاری شده است و تمامی محصولاتی که شرکت هوم کت تولید می کند ساخته و پرداخته ذهن طراحان و تولیدکنندگان ایرانی می باشد.

با خرید محصولات شرکت هوم کت پلاست علاوه بر این که از تولید ملی حمایت کرده اید در واقع فرصتی را برای اشتغال جوانان و طراحان ایرانی را گسترده کرده اید.

سایت محصولات هوم کت

سایت هوم کت karimiplastic.ir معتبرترین وب سایت فروش اینترنتی محصولات هوم کت در تهران است.

برای مشاهده بیشتر محصولات از طریق پیج هوم کت با ما در ارتباط باشید .

سبد مسافرتی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات فروشگاه کریمی پلاستیک میباشد

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>