موسسه‌ فروش مدرک معتبر دیپلم فنی و حرفه‌ای با استعلام

خرید مدرک معتبر فنی و حرفه ای فوری و بدون کلاس

همانطور که گفته شد دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای از یک موسسه‌ی معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. مجتمع آموزشی آریا تهران با بیش از پانزده سال سابقه آموزشی در داخل و خارج از ایران به عنوان یکی از معتبرترین مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای ایران ...

امروزه با توجه به ویژگی‌ها و امتیازاتی که مدرک فنی و حرفه‌ای برای کارآموزان قائل شده است. بسیاری از افراد به دنبال خرید و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای می باشند. آیا شما نیز به دنبال خرید مدرک فنی حرفه ای آرایشگری، خرید مدرک ICDL فوری و معتبر و سایر رشته های فنی و هنری هستید؟

ما در این مقاله هر آنچه که مورد نیاز است تا در رابطه با خرید مدرک معتبر فنی و حرفه ای فوری و بدون کلاس را بدانید ارائه خواهیم کرد.

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای در داخل کشور و همینطور کشورهای خارجی بسیار معتبر است به همین دلیل بسیاری از افرادی که خواهان مهاجرت به خارج از کشور هستند و مدرک معتبر دانشگاهی ندارند اقدام به دریافت و یا خرید مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای می‌نمایند.

متقاضیان مدرک فنی و حرفه‌ای طبق شرایطی که از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای تعریف شده است ملزم به شرکت در آزمون و اخذ نمره‌ی قبولی جهت کسب مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای هستند. این مدرک از سال 1392 به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و چون کد بین المللی دارد در 186 کشور جهان معتبر خواهد بود. لذا داشتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی برای مهاجرت بسیار کارامد خواهد بود.

از دیگر مزایای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای؛ دریافت تسهیلات وام از بانک‌هاست که این ویژگی کمک بسیار زیادی به افرادی که با کسب یک مهارت در صدد راه اندازی کسب و کار خود هستند خواهد کرد.

خرید مدرک فنی و حرفه ای

اولین ویژگی‌ که برای خرید مدرک فنی و حرفه‌ای باید به آن توجه کنید؛ این است که آیا این مدرک قابل استعلام است یا خیر؟ زیرا زمانی شما می‌ توانید از این مدرک در نهادهای دولتی و یا خصوصی استفاده استفاده کنید که قابلیت استعلام داشته باشد. مدرک قابل استعلام؛ مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای می باشد. سازمان فنی و حرفه‌ای زیر نظر وزارت کار و رفاه اجتماعی است. توجه داشته باشید که بر روی مدرک فنی و حرفه‌ای شما حتما مهر و شماره‌ ی گواهینامه‌ ی سازمان فنی و حرفه‌ای وجود داشته باشد.

گرفتن مدرک فنی و حرفه‌ای بدون کلاس

کارآموزان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند بدون کلاس و تنها با گذراندن دوره‌های ادواری اقدام به گرفتن مدرک فنی حرفه ای آنلاین کنند. لازم به ذکر است اعتبار این مدرک برابر با سایر مدارک صادر شده از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

لیست شهریه دوره های فنی و حرفه ای 1400

خوشبختانه سازمان فنی و حرفه ای در سال های اخیر اقدام به ارائه دوره های مختلف فنی و هنری نموده است که با مراجعه به یک مرکز معتبر و اطلاع از لیست دوره های قابل ارائه ان ها اقدام به ثبت نام در مرکز فنی و حرفه ای نمایید.

مدت زمان صدور مدرک فنی‌حرفه‌ای

کارآموزان پس از اتمام آزمون‌های کتبی و عملی در رشته‌ی مورد نظرشان و کسب نمره‌ی قبولی،با پرداخت هزینه‌ی صدور گواهینامه، حداکثر تا دو ماه بعد، موفق به دریافت مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای خود خواهند شد.

رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای بدون کنکور

کارآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای پس از کسب مدرک دیپلم بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی می‌توانند وارد دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شده و ادامه تحصیل دهند. لازم به ذکر است که برخی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای با کنکور و بعضی از آنها بدون آزمون بوده و نیاز به شرکت در کنکور نخواهد داشت و شرط معدل برای رشته فنی حرفه ای در این مراکز لحاظ می شود. پذیرش در رشته‌های بدون کنکور با توجه به سوابق تحصیلی کارآموزان خواهد بود.

قیمت خرید مدرک فنی و حرفه‌ای با استعلام

متقاضیان پس از شرکت در دوره‌های یک آموزشگاه معتبر فنی و حرفه‌ای و کسب نمره‌ی قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی با مراجعه به سایت فنی و حرفه‌ای و پر کردن مشخصات مورد نیاز به پرداخت هزینه‌ی صدور گواهینامه اقدام خواهند کرد. پس از پرداخت هزینه‌ی صدور گواهینامه و تایید آن توسط سازمان مراحل صدور گواهی نامه‌ ی رسمی و معتبر فنی حرفه‌ای آغاز خواهد شد. حداکثر تا دو ماه کارت مهارت رسمی فنی و حرفه‌ای شما صادر خواهد شد.

موسسه‌ فروش مدرک معتبر دیپلم فنی و حرفه‌ای با استعلام

همانطور که گفته شد دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای از یک موسسه‌ی معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. مجتمع آموزشی آریا تهران با بیش از پانزده سال سابقه آموزشی در داخل و خارج از ایران به عنوان یکی از معتبرترین مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای ایران شناخته شده می‌باشد. شما با مراجعه به این مرکز می‌توانید جهت ثبت نام فنی حرفه ای اقدام و مراحل دریافت مدرک معتبر و رسمی فنی حرفه‌ای را با بالاترین کیفیت آموزشی و سریع ترین زمان بگذرانید.

امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما مخاطبین گرامی قرار گرفته باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>