بهترین فونت های انگلیسی انلاین

فونت ها را می توان مهم ترین عنصر زیبایی و گرافیک متون در نرم افزارهای واژه پرداز مثل ورد یا فتوشاپ دانست. فونت ها نقش مهمی در گرافیک و جذابیت متن ها دارند و استفاده از یک فونت مناسب می تواند بر زیبایی متن و کار گرافیکی ما بیافزاید. امروز قصد داریم به معرفی و دانلود رایگان زیباترین فونت های پرکاربرد فارسی برای استفاده در گوشی و کامپیوتر بپردازیم.

اگر میخواهید به مجموعه کامل از فونت های فارسی دسترسی پیدا کنید و بهترین فونت های فارسی و انگلیسی را برای کاربرد های مختلف بشناسید حتما به صفحه بهترین فونت های فارسی مراجعه کنید.

از این فونت ها می توانید در طرح های گرافیکی و نوشتاری فارسی خود استفاده نمایید، و زیبایی را به طرح های خود بیافزایید.  این مجموعه فونت فارسی ، شامل فونت های فقط رایگان می باشد که توسط طراحان برتر ارائه شده است. این مطلب هیچ گونه فونت دارای حق کپی رایت را برای دانلود منتشر نخواهد کرد.

برای نصب هریک از فونت ها در ویندوز ؛  پس از دانلود آن ها و خارج کردن از حالت فشرده، بر روی فونت موردنظر خود کلیک راست و گزینه Install را بزنید و یا آن را به پوشه C:/Windows/Fonts انتقال بدهید.

بهترین فونت های فارسی

در این نمقاله میخواهیم بهترین فونت های فارسی را به شما معرفی کنیم. البته که نمیتوان گفت چه فونتی بهترین فونت است زیرا باید بر اساس موضوعی که برای آن میخواهیم متنی بنویسیم باید بهترین فونت را انتخاب کنیم. مخاطب شما و موضوعیت متن شما و طرح سایت و یا بروشور و غیره عیین کننده نوع فونت است و شما باید فونت های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین فونت را که بیشترین تاثیر را داشته باشد انتخاب کنید.

در این قسمت ما تعدادی از بهترین فونت های فارسی را به شما معرفی میکنیم و لینک هایی را برای دانلود قرار میدهیم تا بتوانید برای دانلود بهترین فونت های فارسی بدون کمترین دردسری اقدام کنید.

فونت ایران سنس

فونت ایران سنس یکی از استانداردترین فونت های فارسی است که در اسل های اخیر بیشتر در سایت ها از این فونت استفاده میشود. تاین فونت در اپلیکیشن ها نیز استفاده میشود و فونتی است که چشم کاربر را اذیت نمیکند و خوانایی را به همراه دارد.

فونت ایران سنس در انواع بولد Bold و لایت Lite وجود دارد که معمولا برای تیتر ها از بود ایران سنس و برای متون از ایران سنس لایت استفاده میشود.

شما باید از فونت های بوولد برای ایجاد توجه بیشتر استفاده کنید و اجازه ندهید تنها با فونت های لایت چشم کاربر خسته شود. با استفاده از فونت های بولد و لایت در مکان ای درست رد طظراحی سایت و طراحی های گرافیکی میتوانید توازن را برقرار کنید.

البته انتخاب بهترین فونت بستگی به موضوعیت سایت شما دارد و باید برای انتخاب فونت هوشمندانه عمل کرد تا تاثیر مثبتی روی کاربران داشته باشد.+

فونت تیتر

فونت تیتر font weightو یا وزن بالایی دارد که معمولا برای تیتر ها از آن استفاده میشود. البته نمیتوان گفت استفاده از آن در سایر متون کمتر است بلکه شما میتوانیدا از آن برای متن های مختلف استفاده کنید و در زمینه های مختلف از فونت تیتر استفاده میشود.

ابن فونت یک حس نرمی به خوانندهالقا میکند اما به علت وجود بریدگی در انتهای حروف این حالت نرمی خنثی میشود و حس خسته کننده ای به خواننده القا نمیشود. از فونت های تیتر برای طراحی لوگو و نمایش تیتر ها و سرفصل ها استفاده میشود.

فونت  نازنین

فونت فارسی نازنین را باید جزو پراستفاده‌ترین فونت‌ها در بین ایرانیان دانست. این فونت در اکثر برنامه‌های واژه پرداز استفاده می‌شود و ظاهر زیبایی را به متن ما می‌دهد، این فونت بیشتر در اداره جات و متن‌های رسمی استفاده می‌شود. شما می‌توانید فونت نازنین را از باکس دانلود آخر مطلب دریافت نمایید.

فونت فارسی دست نویس

فونت زیبای دست نویس هم یکی از جالب‌ترین فونت‌ها برای کاربران ایرانی می‌باشد، با این فونت می‌توانید به‌صورت دست نویسی شده متن‌های خود را در برنامه‌های مختلف به چاپ بگذارید.

فونت سوگند

فونت سوگند فونت فانتزی و توخالی جذابی می باشد که توسط حسین تقی زاده طراحی شده است. شما می تواند در تبلیغات خود در سرتیترها از این فونت جذاب و فانتزی استفاده نمایید.

فونت دانا

فونت دانا یکی از فونت‌های تازه‌کار در وب فارسی است. این فونت ظاهر جالبی داشته و ممکن است بتواند نظر شما را جلب کند.

چرا شناخت بهترین فونت ها برای طراحان یکی از واجبات است؟

به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای یا تولید کننده محتوا باید برای طراحی و چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و چاپ جعبه و طراحی سایت و طراحی کاور و پست و استوری اینستاگرام، به سایز طرح های بصری کاملا مسلط باشد، بهتر است که با ابزارهای لازم کار خود آشنا باشید. یکی از ابزار ضروری، تاثیرگذار و مهم برای امور طراحی انتخاب فونت است. یک طراح حرفه ای باید بتواند فونت مناسب و تاثیر گذار برای طرح خود انتخاب نماید تا علاوه بر افزایش تاثیر طرح بر زیبایی آن هم بیفزاید.

اگر به دنبال فونت مناسب برای بیو اینستاگرام خود هستید و میخواهید از فونت های منحصر به فرد و خاص برای بیو خود استفاده کنید میتوانید از فونت های فانتزی انگلیسی که در ادامه به ان اشاره کردیم استفاده کنید.

شما با نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام میتوانید از قابلیت های آن برای استفاده از انواع فونت ها بهره مند شوید. برای نصب جدیدترین نسخه میتوانید بروزرسانی اینستا 2021 را مطالعه کنید.

بهترین فونت های فارسی برای تولید محتوا کدام است؟

در این مقاله سعی داریم تا پر استفاده ترین فونت های فارسی توسط طراحان محبوب و مشهور را معرفی نمائیم. قبلا فونت های زیادی در دسترس طراحان نبود و فونت های محدودی استفاده می شده است. اما امروزه فونت های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید سبک خود را به وجود آورید. اگر تازه کار هستید می توانید با استفاده از این فونت های معرفی شده طرح های زیبا و خلاقانه ایجاد کنید و نیاز به جستجو های متعدد نداشته باشید.

فونت فارسی مناسب وب لاله زار

از بهترین فونت های فارسی اندروید مناسب گوشی برای استفاده در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، اینشات و … می توان به این موارد اشاره کرد :

  • فونت فناوری
  • فونت سینما
  • فونت گرافیک عربی
  • فونت یکان بوم
  • فونت سرباز
  • فونت تکست
  • فونت ثریا
  • فونت یکان
  • فونت فارسی ساحل
  • فونت فارسی پرستو
  • فونت اردیبهشت

انواع فونت انگلیسی

فونت‌های انگلیسی را می‌توان به ۴ دسته تقسیم کرد و پروژه‌‌های مختلفی را با آن‌ها طراحی و سازماندهی کرد.

  • Serif: این نوع از فونت‌ها به گونه‌ای هستند که در پایان کار، گویی دست و پا دارند. چنین فونت‌های قدیمی بیشتر در کتاب‌های چاپی مورد استفاده قرار می‌گرفتند زیرا به هنگام چاپ در ابعاد کوچک، خوانایی مناسبی داشتند. این فونت‌های انگلیسی در قرن ۱۵ ظهور کردند و تا ۳۰۰ سال نیز مورد استفاده قرار می‌گرفتند.
  • Sans Serif: فونت‌هایی هستند که مانند قبل، «پا» ندارند. تایپ‌فیس‌های این دسته به طور معمول ظاهری جدید و مرتب‌تر دارند. این دسته از فونت‌ها در دهه‌های ۲۰ و ۳۰ میلادی رواج پیدا کردند. البته عده‌ای نیز این فونت‌ها را عجیب و حتی نامناسب می‌پنداشتند. به همین دلیل، برخی از آن‌ها شامل واژه «Grotesque» به معنای عجیب و بی‌تناسب هستند. این دسته از فو‌نت‌ها به خوبی در لوگو‌ها و تیترها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فونت RBNo2

این فونت یکی از ساده ترین فونت های انگلیسی است که از قلم های صنعتی قرن نوزدهم الهام گرفته است و میتوان از آن برای متون جدی و رسمی استفاده کرد.

فونت Chunk Five

این فونت به صورت توپر است و میتوان از آن برای جلب توجه بیشتر خواننده استفاده کرد. در این فونت از آمریکای لاتین الهام گرفت شده است.

فونت Abraham Lincoln

این فونت کلمات راکشیده نشان میدهد و میتان گفت یک فونت رسمی و بلند است. از این فونت برای فیلم های شرکگتی استفاده میشود و حس رسمی بودن به خواننده القا میکند.

فونت Nexa

این ف.ونت به عنوان یکی از فونت های پر زرق و برق انگلیسی به شما میرود که میتواند در صورت استفاده در موقعیت های مناسب تاثیر به سزایی روی کاربر بگذارد و توجه خوانندگات را جلب کند.

فونت فانتزی انگلیسی آنلاین

در موارد بسیاری نیازی نیست که یک فونت را دانلود و نصب و سپس از آن استفاده کنید بلکه می‌توانید به راحتی متن مورد نیاز خود را در یک کادر بنویسید و در کادر مقابل، آن را با فونت‌های مختلف مشاهده و کپی کنید. این مورد بویژه در نوشتن بیو اینستاگرام با فونت خاص کاربرد دارد. به همین دلیل، در ادامه سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که بتوانید بصورت آنلاین، فونت فانتزی انگلیسی را برای نیازهای خود تهیه کنید.

lingojam

اولین سایتی که برای فونت فانتزی انگلیسی معرفی می‌کنیم، سایت «Lingojam» است. در اینجا باید متن انگلیسی خود را در کادر سمت چپ بنویسید و به این ترتیب، در کادر سمت راست، انواع فونت انگلیسی فانتزی نمایش داده می‌شود.

Font Changer Online

سایت دیگری که برای تغییر فونت انگلیسی از آن استفاده می‌کنیم، «Font Changer Online» است. در این سایت باید متن مورد نظر را در کادر سبزرنگ بنویسید و نتیجه را در پایین مشاهده کنید. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

<<دریافت خدمات فیشیال صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>

<<دریافت خدمات میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک زیبایی تهران>>